Wie zijn wij?
Wij zijn de Raad Van Bestuur, oftewel ‘den RVB‘, van Chiro Ieweko Melsele. Wij bestaan uit een vijftiental (jonge) oud-leidsters met nog steeds een grote portie CHIRO in ons hart!
Wat doen wij?
Wij organiseren een tal van evenementen, waaronder het kubbtoernooi, de wijn-/taartenverkoop en de brunch, en regelen daarnaast de verhuur van onze lokalen. Ook zorgen we dat de lokalen in orde zijn en ondersteunen we de leiding bij verschillende taken. Al deze activiteiten worden georganiseerd voor de afbetaling van ons lokaal, afdak en algemeen onderhoud. Wil je graag weten wie wat allemaal doet? Lees dan zeker verder!
Alvast een dikke merci aan iedereen die ons al gesteund heeft!
Voorzitter
Helena Relaes is de voorzitter van de RVB. Zij is verantwoordelijk voor de algemene administratie en zorgt ervoor dat de maandelijkse vergaderingen vlot verlopen. Kort samengevat is ze de hoofdleidster van de RVB.
Financieel verantwoordelijke
Maxime Van Raemdonck is onze financieel verantwoordelijke. Ze zorgt ervoor dat alle betalingen in orde zijn en bewaart het overzicht van de stand van zaken.
Klusjesteam
Margo Braem, Lotte De Prekel en Nienke Vennekens lossen alle probleempjes op die te maken hebben met de lokalen. Voor een kapotte lamp of een verstopte WC moet je dus bij hen zijn.
Verhuurteam
Anna Ryckaert en Elise Van Kerchove zijn verantwoordelijk voor de verhuur van de lokalen. Ze zorgen voor de administratie en de regeling via de site en mail. De sleutelbewaarders van dienst!
Infrastructuur en evenementen
Tine Wittemans, Loren Verreyen en Eline De Belie zijn all-arounders voor de organisatie van de evenementen en alles wat te maken heeft met infrastructuur. Echte organisatie-beesten dus!
Social media and branding
Alles wat je ziet verschijnen op de site en facebook wordt gepland door Maxime Van Raemdonck, Lore Van Nederkassel, Lotte De Prekel en Sien Heirbaut. Zij staan in voor het ontwerp van posters, flyers en andere dingen en zorgen dat de site en pagina’s up-to-date zijn.
Gemeentebelangen
Alles wat met planning en aanvragen bij Gemeente Beveren heeft te maken is gebeurd door Lien Van Esbroeck en Lore Van Nederkassel. Zij hangen dus veel aan de telefoon en zien dat alle gemeentelijke administratie in orde komt.
Ervaringsdeskundige
Caroline Verdoodt zit al een hele tijd in de RVB en heeft dus het meeste ervaring. Voor wijze raad en voor een goed plan van aanpak moet je bij haar zijn.
Klachtendienst
Lore Van Nederkassel is onze enige echte klachtendienst. Voor vragen of problemen zal zij je met open arme ontvangen. Maar ook als wij een probleem ondervinden met bepaalde zaken pakt ze de telefoon en helpt ons uit de nood.
Materiaalverantwoordelijken
Aurélie Schelfaut en Tine Van Proeyen zorgen dat materiaal voor evenementen in orde is. Ze hebben heel wat connecties en hebben zelf ook veel nuttige spullen die wij kunnen gebruiken.
Penningsmeester
Anoek Smet heeft onlangs de zware taak van verhuur doorgegeven aan een nieuw team. Nu zorgt ze voor algemene administratie en taken.